Navodila za uporabo trgovine

Pogoji poslovanja
Splošni pogoji spletnih nakupov Freak so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-UPB2), na podlagi priporočil GZS in mednarodnih kodeksov za e-poslovanje.
S spletnimi nakupi Freak (v nadaljevanju »trgovina«) upravlja podjetje Enduro, trgovina in storitve Antonija Vastl s.p., ponudnik storitev e-poslovanja (v nadaljevanju »ponudnik«). Ob registraciji v sistem, obiskovalec pridobi uporabniško ime, ki je enako naslovu njegove elektronske pošte ter geslo. Uporabniško ime in geslo uporabnika nedvoumno določata in povezujeta z vnesenimi podatki. Z registracijo obiskovalec postane uporabnik in pridobi pravico do nakupa.
Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje spletne trgovine, pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.

Dostopnost informacij (povzetek zakonodaje)
Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:
a) identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra),
b) kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),
c) bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami),
d) dostopnost artiklov (vsak artikel ali storitev, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),
e) pogoje dostave artiklov ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave),
f) vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene
g) način plačila in dostave,
h) časovno veljavnost ponudbe,
i) rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo artikla,
j) pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi za stike s kupci.

Ponudba artiklov
Zaradi narave poslovanja preko svetovnega spleta se ponudba spletne trgovine sprotno ažurira in spreminja. Cene so prodajne cene ponudnika, ki veljajo za nakup preko spleta, kot tudi v trgovini Freak.

Artikli v posebni ponudbi
Za artikle v posebni ponudbi velja akcijska cena do razprodaje zalog.

Načini plačila
Ponudnik omogoča plačilo z gotovino ob prevzemu (velja Spletna cena), ali z nakazilom na račun upravitelja Freak – po ponudbi/predračunu, če kupec zahteva ta način plačila.
Ponudnik kupcu izda račun na trajnem mediju, z razčlenjenimi stroški in navodili, kako odstopiti od nakupa in artikle vrniti, če je to potrebno in mogoče.
Kupoprodajna pogodba (naročilo) je v elektronski obliki shranjena na strežniku ponudnika in kupcu dostopna v vsakem trenutku v njegovem uporabniškem profilu.

Cene
Vse cene vsebujejo DDV. Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in veljajo do razprodaje zalog. Cene veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini plačila, pod zgoraj navedenimi pogoji.
Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo (kupec prejme elektronsko sporočilo o statusu Naročilo potrjeno). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika kot za kupca.

Postopek nakupa
Izbiranje in naročanje izdelkov v spletni trgovini FREAK je udobno in nadvse preprosto. Tukaj Vam bomo v nekaj korakih pojasnili celoten postopek.
Pred začetkom naročanja se je potrebno registrirati.
a) ko želite poljuben izdelek dodati v košarico, preprosto kliknite na gumb “kupi zdaj”, ki se nahaja na desni strani. Odprlo se bo okno, kjer lahko izberete med nadaljevanjem nakupovanja ali oddajo naročila.
b) vsebino košarice lahko kadarkoli uredite na strani “Kaj je v moji košarici”. Tam lahko posamezne izdelke tudi brišete iz košarice oz. spreminjate število naročenih kosov.
c) ob koncu nakupa kliknite “Naročilo” in odprla se bo stran “Podatki o dostavi”.

Pravica do odstopa od nakupa, vračilo blaga
Potrošnik ima pravico, da v 14 dneh od prevzema blaga podjetju sporoči (na kontaktni e-naslov freak.ravne@siol.net), da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Šteje se, da je sporočilo pravočasno, če je pošiljka oddana v roku. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila blaga. Blago je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 30 dni od oddanega sporočila o odstopu od pogodbe (nakupa).
Prejeto blago mora vrniti z računom,nepoškodovano, razen če je blago uničeno, pokvarjeno, izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik.
Vračilo vplačil bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 30 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe. Vračila vplačil vršimo na TRR kupca ali po poštni nakaznici.

Dostava
Ponudnik bo blago oziroma storitev dostavil v dogovorjenem roku. Za artikle, ki so na zalogi je ta rok 1 do 2 dni.
Pogodbeni partner za dostavo pošiljk je Pošta Slovenije.
Stroški pošiljke se zaračunajo v skladu s cenikom Pošte Slovenije, ki je objavljen na spletni strani www.posta.si. Stroški provizije pri plačilu odkupnine znašajo 0,96 Eur za nakupe do 96,00 Eur, od 96,00 Eur do 501,00 Eur znašajo 1% od vrednosti nakupa, nad 501,00 Eur pa znaša strošek 5,01 Eur.

Varovanje osebnih podatkov
Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika.
Ponudnik za nedoločen čas pri registriranih članih shrani: ime in priimek, datum rojstva, e-poštni naslov, kontaktni telefon, primarni naslov in naslove za dostavo, državo prebivališča, čas in datum registracije in arhiv komunikacije s ponudnikom.
Ponudnik bo osebne podatke uporabil izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov) in ostalo potrebno komunikacijo.
Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam.
Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam, in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla ter ustrezno programsko (protivirusno) zaščito svojega računalnika.

Komunikacija
Ponudnik bo z uporabnikom stopil v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje.
Oglasna elektronska sporočila bodo vsebovala naslednje sestavine:
• jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila,
• pošiljatelj bo jasno razviden,
• različne akcije, promocije in druge tržne tehnike bodo označene kot takšne. Prav tako bodo jasno določeni pogoji udeležbe v njih,
• jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil,
• željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo ponudnik izrecno spoštoval. Ponudnik si pridržuje pravico, da pogoje poslovanja spremeni brez predhodnega opozorila.

Pritožbe in spori
Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Pritožba se odda prek e-poštnega naslova freak.ravne@siol.net. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.
Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato se ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

Želimo vam obilo prijetnih in ugodnih nakupov!

NAVODILA ZA UPORABO TRGOVINE